______________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ /KONTAKT /////////// TWITTER /////////// FORMSPRING /////////// BLOGLOVIN' /////////// KATEGORIER /////////// LINKER ______________________________________________________________________________________________________

torsdag 24. mars 2011

Siden sist

london9
london4
london183
london8
london11
london10
london6
Foto: Privat/Henriette Kværneng

Utover å takke nei til studieplass, si opp jobben og innføre "ikke lov å stå opp før ni"-regelen har jeg gjort et par andre ting siden sist. I september var jeg i London med A Doll's House-gjengen for å lansere Munch-nummeret av fanzinen og bli med på utstillingen "ÖÖ: Was it a dream" sammen med andre flinke skandinavere (jeg stilte ut en enorm versjon av dette). Utover å stresse frem og tilbake til galleriet rakk jeg også og titte innom verdens første Agent Provocateur-butikk, spise billig veggismat, sove på sofaer i Hackney, hilse på Beyond Retro-katten, feire bursdagen til Fam på homseklubb og bli enda blakkere enn jeg var før jeg dro. Fikk hvertfall solgt bildet mitt.

14 kommentarer:

  1. yeaa, du har begynt igjen! fine bilder x

    SvarSlett
  2. hei da vinci. fint at du er tilbake, gler meg til nakne damer og fløyel. helsing caravaggio.

    SvarSlett
  3. Maja, I really missed your photos

    SvarSlett
  4. Åh, så herlig! Har savnet bloggingen!

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke ord for å beskrive hvor glad jeg er for at du er tilbake. :)

    SvarSlett
  6. Jeg er så glad for at du har begynt å blogge igjen!

    SvarSlett
  7. Hei fløyelsbloggen

    SvarSlett
  8. Kjempe bra at du blogger igjen!
    Hvilket studieplass sa du nei til?

    SvarSlett
  9. <3<3<3

    heyitskat: filosofi på uio

    SvarSlett
  10. woo!
    seriously. your unique eye was missed.

    SvarSlett