______________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ /KONTAKT /////////// TWITTER /////////// FORMSPRING /////////// BLOGLOVIN' /////////// KATEGORIER /////////// LINKER ______________________________________________________________________________________________________

onsdag 13. april 2011

Snart

x
x3
x4
x1
x2
Foto: Privat

I fjor tilbragte jeg store deler av sommeren i platåsko. Snubla rundt på varme fortau, balanserte gjennom natta og klatra langs jernbanen ved Frognerkilen. Jeg hadde sikkert vrikka begge anklene hvis jeg ikke hadde hatt en arm å holde meg i, men jeg fortsatte å gå med dem nesten på trass. Det er sommer og jeg skal gå i flotte, upraktiske sko. Hele tiden.

På mandag tok jeg trikken forbi slottsparken og så en liten eng av krokus bre seg over gresset i det sørvestre hjørnet. For å sitere en viss svensk blogger: Lyckan i det??? Bare å kunne gå i gatene uten å fryse ihjel fremstår i seg selv som ganske fantastisk. Jeg klarer nesten ikke vente til heggen begynner å blomstre. Før man vet ordet av det er det bare å dra på seg shorts og platåsko og dra på oppdagelsesferd igjen. Jeg kjenner det i lufta.

4 kommentarer:

  1. Hi Maja you look fantastic! I love those Sonia Rykiels and your 'new' blog :D nothing but love love love

    SvarSlett
  2. I remember you, walking in those shoes at Alexander Kiellands plass... oh, your legs are never ending!

    SvarSlett
  3. haha.spot on! bara att vara?? livet bara?? lykcan??

    SvarSlett