______________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ /KONTAKT /////////// TWITTER /////////// FORMSPRING /////////// BLOGLOVIN' /////////// KATEGORIER /////////// LINKER ______________________________________________________________________________________________________

mandag 20. juni 2011

The holy grail

oil
Foto: Privat

Apropos badeskap: Dette er min beste skjønnhetsgreie. Jeg har sykt tør hud, så etterhvert har jeg gitt opp alt som heter kremer og dynka heller ansiktet i olivenolje hver kveld. Og kroppen etter at jeg dusja. Også litt i håret en gang i blant. Dessverre lukter ikke olivenolje sånn kjempegodt, så nå har jeg gått over til avokadoolje, litt mer delikat og minst like effektivt. Et annet bra tips mens jeg er i gang er Lavprishelsekosten i Bogstadveien, de er i utgangspunktet billigere enn alle andre, og har i tillegg 10 % på hele sortimentet! Så da er det bare å fråtse i oljer og økologisk schampoo.

TRANSLATION
My best beauty trick: Avocado oil for face, hair and body. My Sahara skin loves it.

3 kommentarer:

  1. Et hett tips til i oljeavdelinga; druekjerneolje. Den er lett og lukter ingenting, i tillegg skal det være gunstig for huden å spise en skje daglig.
    Nå mistenker jeg at den er litt vanskelig å komme over enkelte plasser, har ikke sett den i bergen eller oslo enda. Men den er verdt å kikke etter.

    SvarSlett
  2. Evt kan du gå bananas på oljene på iherb.no. Har også gjort underverker for saharatendensene her i gården. Evt hvis du er skikkelig interessert i å bruke penga på sånt, er oljene til Nothing Nasty ordentlig gode. Sjefen er til og med norsk! Mitt tips er forresten for bedre inntrekking en toner, selv om jeg er ujålete som bare rakkern og trodde at sånt bare var tull og fanteri og salgstriks. Men det virker kanskje som om det er en grunn til det.

    SvarSlett